close

華廷醫美 GrandPalace正黑店 千其唔好去做雙眼皮

 

華廷醫學美容千其唔好去,25/7/19去整雙眼皮,收工上去約7點,等成個幾鐘到8點幾,先有個自稱自己係醫生既男人黎打麻醉藥,跟住係另一個都唔知係咪醫生既女人黎整,整完個下心都離哂 ...

 

其實去華廷醫學美容做雙眼皮之前都見佢有D好評 ,可能以上去試下,希望可以整靚對眼成個樣會靚D,初頭個姑娘都好細心咁講解 係感覺良好之下 我比左大約萬三蚊去做呢個雙眼皮療程手術 ,其實過程上面都冇乜野, 我諗同出面做都雙眼皮療程差不多,點知做完後對眼唔平衡 ,係有一邊眼要特登向上望先睇得出 ,但係佢地就話係我自己隻眼冇力, 態度完全變晒 開始嫌我煩!!

我呢對不平衡的雙眼皮 佢完全冇諗過幫我解決 那怕要我比錢都好, 我宜家要用雙眼皮膠水撐返條線出黎, 我冇諗過萬三蚊仲衰過朋友三千蚊係大陸做雙眼皮 ,仲要態度差, 你有心幫我fix 我都覺得可接受, 但完全無心跟進! ⋯⋯

 

大家要小心 貴野唔一定係好野 個時仲嚇我朋友話小心大陸整失敗 點知失敗個個係我......

 

華廷醫美 GrandPalace正黑店 大家千其唔好去做雙眼皮

 

華廷醫美, GrandPalace,醫學美容,雙眼皮,華廷醫美雙眼皮

arrow
arrow

    Kkbobo674 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()